Dokumenter til årsmøte 2022 på Morokulien Camping 21. mai kl 17:00.

Våren har nå virkelig tatt tak, og FFN-treffet nærmer seg med stormskritt. Her har vi lagt ut årsmøtedokumenter det er verdt å lese.

Saksliste, årsberetningen for FFN for 2021, revidert regnskap, aktivitetsplan, forslag til budsjett for 2022 og valgkomiteens innstilling er behandlet av styre. Disse dokumentene kan leses her: Saksdokumenter til årsmøtet

Vi ser frem til treffet på Morokulien Camping, fredag kveld den 20. mai. Gjennomføring av årets årsmøte vil bli på samme sted lørdag den 21.mai kl 17:00. etter at utstillingen er ferdig. Håper så mange som mulig av våre medlemmer stiller opp på årets begivenhet og melder på sine håpefulle på Hedmark Harehundklubb sin utstilling på lørdagen, les mer om den her.

Vel møtt til treff, utstilling og årsmøte

MVH
Styret i FFN