Velkommen til Finskstøvertreff, årsmøte og utstilling

FFN ønsker alle hjertelig velkommen til Finskstøvertreff, årsmøte og utstilling den 20. og 21. mai 2022.

Årsmøte, treff og utstilling avholdes, som tidligere nevnt, på Morokulien Camping ved Magnor.

Styret i FFN håper så mange som mulig av våre medlemmer kommer på årets FFN-treff på fredagskvelden og Hedmark Harehundklubb sin utstilling og FFN sitt årsmøte på lørdagen. Morokulien Camping er et flott sted for slike arrangementer, og på utstilling på lørdag bør vi klare å mønstre veldig mange finskstøvere. FFN donerer en Tracker-peiler til utstillingen, som trekkes på katalognummer blant alle finskstøvere som deltar! Det blir også deltagerpremie til alle som stiller finskstøver på utstillingen.

Ulf Wall, Sverige, dømmer finsk støver denne dagen.
Innmelding gjøres gjennom nkk.no

Hele programmet for FFN-treffet og årsmøte:
Fredag 20. mai kl 17:00
Ankomst Morokulien Camping. Sosialt samvær ute ved felles grillplass.
Vi tar sikte på felles grilling og sosialt samvær ute utover kvelden, ta med
grillmat. Blir det veldig dårlig vær er det mulighet til å oppholde oss inn på
Grillhytta, samme sted som vi skal avholde årsmøte på lørdag.

Lørdag 21. mai
09:00 Årsmøteutstilling arrangeres av Hedmark HHK
17:00 Årsmøte i FFN. Saksliste og årsmøtepapirer blir lagt ut senest 5 uker før årsmøte.

All info finner du her: Invitasjon til årsmøte og finskstøvertreff

Alt om Hedmark harehundklubbs utstilling finner du her: 2022.02.28-Annonse-utstilling-HEDMARK-HAREHUNDKLUBB.pdf

mvh Styret

Foto: Morokulien Camping