Julehilsen fra FFN

Året 2018 går mot sin slutt. Og vi går snart inn i julehelgen med hva det bringer med seg av ribbe og julegaver. Det er sikkert mange Finskstøvereiere som kan gå denne tid i møte med en forvissning om at høsten har vært god og til tider ikke så god når det gjelder våre håpefulle Finskstøvere. Men rasen har markert seg meget bra på de store prøvene som DM og NM. Noe vi skal ta med oss inn i 2019. Mange medlemmer har lagt inn et betydelig arbeid både i ring og den enkelte klubb. Avlsarbeidet fungerer bra og det har i 2018 blitt registrert mange valper.
Så da er det snart bare å ta en velfortjent juleferie og krysse fingrene for gode resultater også i 2019.
Styret i FFN vil ønske alle i Finskstøverforeningen en riktig God Jul og et Godt Nyttår.

Styret i FFN